D.B

aldrig aldrig aldrig, kommer jag sluta hoppas, hoppas på oss... även om jag som jag säkert redan skrivit flera gånger, är hundra år och ligger i graven, även då kommer jag att hoppas... om du bara kunde förstå, om du bara visste! fan... och drömmen jag hade i natt, så underbar...

du hade bytt namn på msn till *****! - tja emmsi/emeliiie! :D vad gör du idag? skriv :D å då skrev jag typ hejhej :) jag gör inte mycket, dudå? (åsså hade vi en sån där rolig konversation som vi hade innan jag åkte i sommras...) sen så frågade du om jag ville hänga med på en fest under helgen, och jag följde ju klart, å sen så slutade det hela med att du tog tag i mig å frågade; är du verkligen säker på det här? på oss? och jag ba; a, jag har aldrig kunnat vara mer säker på något i hela mitt liv! åsså gav du mig världens underbaraste puss.... och jag blev så glad att jag vaknade, och när jag insåg att klockan egentligen var halv åtta på morgonen och det bara varit en dröm så rann det några tårar, sen somnade jag om...

jag vill inte skriva ut mer detaljer än så, eftersom inte alt för många behöver veta vem det handlar om... känns dock jävligt bra å ha emma hemma, någon att prata med! hon säger som alltid dom rätta sakerna... ;p å fan så gott hon kommer må av å läsa häjn, haha! använda det emot mig vid andra tillfällen, men de hjälps int! systrar är till för att mobbas och pratas med, och busa! hahaa :D

nåja, som jag sa, hundra år - och jag kommer fortfarande att vänta.. men ju längre tiden går, ju svårare kommer det att bli, för varje dag utan dig känns som en evighet... en blick ifrån dig makes my day... huja, bara vänta å se, vänta vänta vänta....

"cuz i will love you til the day i die"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0