En massa onödig fakta ;D

Jag
Namn:
 Emelie Mikaelsson  Född: 30 Maj 1991
Stjärntecken: Tvillingarna
Längd: 177 cm
Ögonfärg: Gröna på sommaren, Blåa på vintern
Hårfärg: Ganska många, lite rött, lite brunt, lite lila... Är även svart på vissa ställen!
Skostorlek: 39 oftast :)
Favoritfärg: Svart, rött och gult! (orange, grönt, blått, lila) alla glada färger :D
Vad kallar din mamma dig: Emelie eller stumpan

Utseende
Dagens klädsel:
Bagjeans och en svart tröja med vitt tryck :)
Favoritfärg på kläder: rött :D
Piercing: Fem i öronen, naveln och tungan, men snart även i näsan tror jag :)
Tatuering: Har ingen just nu, första av fem blir till sommaren :)
Frisyr: Lugg och rakt axellångt :)
Hur ofta tvättar du ansiktet: På morgonen och kvällen, å ibland på dagen :)
Vilket shampoo använder du: Fruktis thick and shine
Vilka skor använder du: Mestadels är det converse, men har ett par peperoni och street..
Vars köper du dina kläder: Mest ifrån Carlings, JC och ginatricot/veromoda, men klart att man hittar på HM, åhlens osv ibland med, beror på vad man är ute efter (:
Vilka hårfärger har du haft: Haha, det ids ja fan inte ens skriva, alldeles för många. den roligaste var nog vitt :)

Har du...
Har du dansat tryckare:
Nej, jag hatar att dansa
Har du delat säng med någon en natt utan att något snuskigt hände: jadå (:
Har du brutit ett löfte: Jo, har hänt, men det finns alltid en anledning till det.!
Har du ljugit för någon på någon annas begäran: Javisst, vad gör man inte för sina kompisar?
Har du sökt igen någons rum utan den personens vetenskap eller samtycke: haha, nej?
Har du haft förhållande med två eller fler personer samtidigt: Nej, inte de!
Har du nypt någon i häcken: Haha! många gånger ;D

Senaste
Senaste låten du hörde:
Kent - mannen i den vita hatten (16 år senare)
Senaste inköpet: ööh, en kycklingsallad på matstället igår?
Senaste program du såg på: Nå på MTV, tror de va x-effect..
Senaste film: 2fast and 2furious
Senaste bok: otryggare kan ingen vara
När fick du senast en present: När jag fyllde år (:
Vem var senaste personen du umgicks med: Mina classmates i skolan ;p
Vem fick du senast en komplimang av: Elina ;>
Vad sa personen i fråga: Du har blivit nå så grymt fräsch nu när du klippte lugg! ;D
Vad svarade du tillbaka: haha, du tycker inte att jag var fräsch innan eller? ;)

De senaste 48 timmarna...
Gråtit:
Ja
Varit sjuk: Jag är äckligt förkyld
Sjungit: Jadå! när ingen hör ;)
Sagt nyss: haha, minns fan inte! man kan ju inte komma ihåg allt man säger heller!
Saknat någon: Jadå, varje dag....
Kramat någon: Naeeeee
Kysst någon: Naeeee

Allmänt
Vilken tid klev du upp imorse:
Tjugo i tolv
vad har du ätit idag: Rågfras med yoghurt och lite glass :)
Hur mår du just nu: -
Brukar du äta frukost: Jadå, en gång om dagen varje dag!
Vad åt du till frukost: Rågfras med yoghurt
Vad drack du senast: Juice
Vad ska du göra ikväll: Vet inte faktiskt ;p
Beroende av: Hockey, Hästar, Juice!
Vad gör du på helgerna: Olika från helg till helg!
Gillar du att få uppmärksamhet: JA! all publicitet är BRA publicitet ;)
Din största talang: Att alltid ha något att prata om kanske ;D
Hur många timmar sover du per natt: Olika från natt till natt ;D
Vem vet mest om dig: Cornelia skulle jag nog tro ;p 
Vad har du i ditt fönster: En liten kaktus, en bild på emil, foppas och holmas autograf, stearinljus, pennor, en kopp, vattenpipa och hästskor
Vad är du rädd för: Skräckfilmer (men jag gillar att utmana min rädsla, hehe), myggor, myror och EMO's
Vad är rikigt jävla töntigt: Det mesta faktiskt..
Hur bor du just nu: Ensam i min lilla mysiga lägenhet på örnäset :)
Trivs du med hur du bor: Ibland, ibland inte. Det blir ganska ensamt...
Hur många speglar finns det i ditt rum: tre, plus en på toan ;p
Hur många lampor har du i ditt rum: fem i hela lägenheten, måste skaffa en till hallen snart oxå!
Vad har du för framtidsplaner: Ta körkortet, ta studenten, plugga universitet, öppna eget musikcafé (:
Vill du ha barn: Nej, fråga igen om typ tio år.
Kan du prata: Ja, mer än vad som är hälsosamt, men jag jobbar på det!
Har du rest utomlands någon gång: Jadå, många gånger :)
Roligaste resa: Zakynthos 2006 ;D
Brukar du bada i sjöar på sommaren: JA! föfan ;D finns inge mysigare ;D
Vem stör du dig på: En heeeeeeeel deeeeeeeel töntar som världen skulle må bättre av utan ;D
Vad gör du just nu: Eeh, ligger i min säng å funderar på att hitta på något, vet dock inte vad :S
Vilken var din första konsert: Friends på PDOL, va där med mamma när jag var typ 10, eller nå..!
Har du sovit i din egen säng inatt: Jaaarå ;>
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej, hoppas jag verkligen inte! haha ;>

hoppas denna läsning var till er belåtenhet ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0