en sekund



en sekund tog det att få allt bra att bli skit.
nå, itne förvånad, det är ju faktiskt mig vi pratar om.
jag ger aldrig upp hoppet om dig.
men nu känner jag faktiskt att jag ger upp hoppet om livet.
nae, fyfan, orka ens! nu ska jag sova, jag vet, klockan är bara åtta.
men den här dagen suger, och jag hatar allting med den.
hatar nog morgondagen lika mycket,
även så dagen efter det,
och dagen efter det,
och dagen efter det,
sen kommer det garanterat gå åt skogen på lördag, förlåt luleå, men jag kan inte låta bli att gå på matcherna, jag tar på mig allt ansvar för alla förluster denna säsong...
jag är motsatsen till en hartass, jag är olyckan i sin renaste form.
och kärlek, vad är det egentligen? det ger bara tårar och hjärtesorg, men ändå älskar vi, människan är bra gode dum.

helvete alltså

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0