En veckas mat!

haha, äntligen lyckades jag komma ihåg att skriva upp vad jag äter varenda dag under en veckas tid ;p
det stämmer kanske inte helt och hållet, för ibland kanske jag inte kom ihåg allt, och ibland kanske jag tog typ en macka efter jag stängt av datorn, å jaa, typ så ;) här är iallafall resultatet för v.37 ;)


Måndag: rågfras med björnbärsyoghurt, nutella, russin, en tomat
Tisdag:
rågfras med passionyoghurt, nutella, stekt svamp med ris, russin
Onsdag:
nutella med mjölk, apelsiner, russin, kaffelatte, glass
Torsdag:
nutella, tomat, vasaknäck, ett glas saft, rågfras med passionyoghurt, potatisgratäng m. äpple
Fredag:
lasagne, korv, frukt, rågfras med passionyoghurt, saft
Lördag:
fullkornspaj, glass, frukt, två kokta ägg, saft
Söndag:
rågfras med passionyoghurt, kycklingsallad med curry, vasaknäck, saft, cola

haha ;D ganska intressant läsning faktiskt! inte för er kanske, men för mig ;p haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0