Falsk, Falskare, Flaska?

haha, orkade inte hitta någon passande rubrik, så ja tog en som absolut inte passar för dagens inlägg :p
den här dagen har varit minst sagt, konstig? knäpp? helt fuckad?
ja, inte fan har den då varit normal iaf!
började redan på morgonen...
vaknade kvart i sju glad och pigg som en iller!
hoppade upp ur sängen, slängde fram nå kläder, ställde mig i duschen, och här kommer det sjuka..
jag gick in i duschen typ klockan sju, och kom ut ur den 08.18!!! hur fan lyckas man med det undrar ni?
jag har två teorier eftersom jag vet att jag inte stod sådär länge!
1. jag somnade
2. jag fastnade i mina egna tankar och somnade
det störda är ju bara att jag inte har något minne varken av att jag somnade eller att jag vaknade!
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖH?!! cp eller vadå?? haha ;D
sen skulle jag kasta på mig ansiktet innan bussen kom, hmm, man ska inte ha bråttom, tappade ögonskuggspenseln i handfatet som var helt blött så den blev ju gode värdelös, och sen när jag drog åt mig foundationflaskan och drog av korken så grog jag lös hela skiten, för andra gången....
stress stress, satte mig på bussen, tjoff! framme i skolan! hann vara med i två sekunder på himla samhällslektionen, tjofftjoff å då var även projektlektionen avklarad, sista med Ulf, han går i pension, så de suger ju gode fett! sen lunch, åt de vegetariska, jävligt gott :D haha :D å efter det svenska, läste ÄNTLIGEN ut jävla romeo & julia, mina tankar bara fladdrar iväg när jag sitter å lyssnar på sån där jävla kärleksdrammel... blir bara besviken sen när jag vaknar upp ur mina små dagdrömmar! vaför går dom aldrig i uppfyllelse vafan?? :( BLÄÄ!
nåväl, efter svenskan hade vi MAKU som sögmer än stenhårt, och sen var det bara att springa upp på fyran från trean, ner till ettan, hämta mattehäftet, springa upp på femman, inse att vi ska va på sexan, springa upp till sexan, ha en lektion som defenitivt inte kunde blir mer jobbig, dryg, äcklig och ja, man ville bara spy ner hela skiten!
blev asjävlatrött och ja, jag blir ju typ tio gånger värre då än när jag är normal typ.. vet fan inte ens vart jag får alla ord ifrån?
nåväl, satt och klottrade sönder mitt block istället med två vääääääldigt välkända initialer om man läser i mina block ;) hehe ;D sen efter matten sprang jag ut på stan, tog ut pengar, blev arg, köpte jackan, åkte hem, babbla av min ilska på pappa, sen fixar pappa och jag blev glad igen ;D TJOLAHOPP!
gode mycket världens bästa pappa jag har! <3
sen lagade jag typ plättar å åt tills jag sprack, så härjävla mätt har jag fan aldrig varit, 6 jäkla plättar svullade jag i mig! HUJA! tillåt mig att spy! haha!!!

fan vad jag vill fara på fredag... men, har man ingen skjuts och en miljon pers ska sova där blire lite svårt.om du nu då inte slår ihop ett och ett och ställer den frågan som alla FÖRUTOM du har kommit på är lösningen! haha, ibland är du inte så smart, men de gör ingenting, du är typ, bäst ändå! ;D Å GUD VAD DU RÄDDADE MIN MATTELEKTION IDAG! hade jag inte haft dig å drömma mig bort i tankarna med hade jag först dött av tristess och sen hade alla i min omgivning dödat mig för att jag blivit nå så förbannat jobbig ;p hahaha :D
nejnejnej, ingen jävel orkar nog läsa söjn långt! haha ;D

tre dagar lycka mot tre års olycka? det är det fan värt! har ALDRIG varit så glad som jag var i fredagskväll vid niotiden!
då uppnådde jag verkligen TOPPEN på lyckoberget! eller, jag hann aldrig he dit min flagga, men, snart inser du kanske att jag måste få återvända dit å he fast den :) eller? haha, nåjanåja, ska ja skriva allt jag tänkt på idag så kommer det här inlägget bli hundra sidor långt typ! hahahaaa :D och tankar passar väl ändå bäst i hjärnan? precis vad jag oxå tänkte :)

HERRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0