Fan så kul ;D

Nästa vecka kommer att bli ;D;D
Måndag: Sovmorgon till 15.40, Gå till kansliet och fixa mitt säs. kort, En engelska lektion, Slutar klockan fem, Coreträning klockan 19.00 ;D
Tisdag: Skola till halv fem, Stepträning ;D
Onsdag: Skola till två, till LLT och höra om hockeybuss, Easyspinning ;D
Torsdag: Skola till fyra typ, HÅKY! Luleå vs. Rögle ;D
Fredag: Skola till 11.10, sen plugga
Lördag: Fri dag, kom och umgås ;D
Söndag; Fri dag till 17.00 tror jag det var, då är det spinning ;D

AKTA MIN JÄVLA TRÄNINGSVÄRK JAG KOMMER HA! ;D
haha, och den har jag från träningen i torsdags har äntligen blivit så lugnt så jag kan leva med den!
men haha, fan att gå ner för H igår, såg typ ut som en gammal kärring som tappat rullatorn, och då snackar vi GAMMAL, typ trehundra år gammal eller nå! haha, fan vad pinsamt det var! och värre kommer det att bli nu på torsdag eftersom jag tränat tre dagar i rad då! haha ;D men fan så skönt det är! så fort man bytt om efter passet å de, då känner man bara, FYFAN VAD JAG ÄR BRA! ;D haha ;D och egentligen så kände jag igår, när man skriker och använder magstödet, då tränar man ju faktiskt magen liteoxå, så egentligen är det ju typ träning på torsdag med, haha, Skrikträning ;) den ROLIGASTE träningen av dom alla ;D
fan vad min hals gråter idag, haha ;D underbart! ;D precis så som det ska vara :D
sen när jag fått igång min kondition och mina muskler så kommer jag även klämma in ett spinningpass på lördagar, men just nu känner jag att jag kanske inte kommer orka ett 60minuters spinningpass bara POFF sådär liksom ;)

sitter och lyssnar på Three Days Grace nu, åååh, man blir ju typ lyrisk eller va de då heter..  haha :D
och på tal om att lära sig saker, jag ska nog tillägna hela dagen till att plugga, har ju jävla företagandeprov OCH prov med Hans på tisdag!och jag ska fan ge Hans i hans face! och Elin med! jag ska allt visa dom båda två!
Fan nu skrev Eweline på msn, så då kommer jag skjuta upp plugget tills den konversationen typ dött ut! hahahah ;D nåväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0