fan vad vidrigt..

åt nyss världens jäkla kolhydratsmiddag..
känner mig riktigt vidrig just nu...
stekte champinjoner i smör med basilika, dill,salt, peppar och lite lite lite curry å sen kokade jag ris å blandade ihop det å åt upp allt..
nu är magen typ lika stor som en jävla flodhäst....
är så proppmätt att ja vet int vad jaska ta mig till!
usch, imårn blir det en sallad till middag.
och jag måste verkligen ta tag i mig själv å börja ut å gå iallafall, och springa några dagar i veckan.
eftersom jag inte får något gymkort så får jag v'l fortsätta se ut som en ballong.
så jävla sur jag är alltså... pappa har lagt ut flera tusen på mig, å när jag ber mamma om ett gymkort så säger hon att jag ska fråga pappa... jag vill inte ens be pappa om ett kort, känns så himla hemskt å göra de! fast jag kommer fan bli knäpp i skallen om jag inte får ta ut mig helt och hållet snart.... jag vill så himla gärna testa afrikansk power dance och step up å spinning... men men...
nu ska jag se klart min värdelösa film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0