fooooooooooooooooood

var nyss å käka på stan med natta ;p
blev å tjocka som en gris på matstället istället för dagge ;P natta villa fläska pizza!
själv åt jag en kycklingsallad med currydressing, utan lök, oliver, ost och paprika! hahaha ;D jobbiga jag!
men gott vare, men fan nu ska de bli länge till nästa gång....
ska å kolla in korpen imårn, måste fan börja träna så fort ja bara kan! kommer go insane annars! typ som vincent i dikten ja la in nyss ;) så jävla bra den är! ;D ME LIKE BIGTIME! :D
tralalala, inte allt för jävla länge tills man är myndig nu! ;D
då blir det riktigt skoj! ;D tatueringar å krogen ;D tjolahopp! ;D
hmm, undrar vad man mer ska hitta opå idag ?
börjar ju int förns typ tjugo i fyra imårn så ja har ju typ lördag på söndagar ;p
får se om ewe kanske tittar förbi, eller om natta å annak hittar hit ;p synd att vi inte kan umgås alla tillsammans bara!

tralalaaa! jag känner mig uppåt idag! undrar om jag har någon film som speglar det? kanske step up eller bring it on? var ett tag sen ja såg dom filmerna... synd att jag inte har pirets of the carrabean, är grymt sugen på å se dom! och jag vet, det är fan illa å ha så många filmer som jag har men inte ha just dom!!
fast jag känner mig lite barnslig idag, hade varit skoj å se typ första harry potter filmen! men nu har jag den bara på VHS så då barka de...! jag tycker inte att fyran å femman är nog bra för att se... eller så kanske man skulle slå på en måbra film, typ bridget jones eller nå :) får se får se!

håhå jaja, sjuka jag! sitter å nyser å äcklar mig som en galning!! jag haaaaaaaaaataaaaaaaaaaaar att vara förkyld!
nåväl, ha de bra alla barn! (var meningen att dedär skulle ha rimmat, men de gjorde de inte insåg jag nu)
äsch! HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0