Förvirrad, Förvånad, Förälskad!

Äntligen har man hittat hem igen!
Till underbara H!
Äntligen har Luleå hockey hittat rätt!
Till motståndarnas målbur!
Äntligen har jag hittat hem!
Så jag slipper frysa ihjäl i en busskur!

haha! Luleåhockey vann hela skiten idag! och det betyder att vi ligger över skelleftesvinen i tabellen! ;D
underbart om det varit slutspel nästa vecka ;) haha :D
nåväl, vi ägde isen, vi ägde läktarn, vi äger helt enkelt hela skellefteå! ;D hahaha ;D

Purjomannen gjorde mål! KYSS PÅ HAN!
Purjomannen har en stoor fin bild på baksidan av MP!
Purjomannens klubba är på MP framsida ;)
PUSSpå dom som satte ihop maytchprogrammen! ;D haha ;D

"LILLA" Phillips gjorde mål, det var ett jävla bra förvärv! haha ;D
Och gangstern Obsut, som gjorde världens snyggaste tackling, hittade även han målburen! ;D
Sen fick en skeåspelare kliva av isen då han muckade gräl nå så förbannat ;p

så man kan resumera matchen med att HALLELULJA! haha ;D
Luleå Hockey is back! ;)

På minus sidan så fungerade inte mitt säsongskort när dom skulle "blippa" det.. "/ Jävla cp!
Men jag får väl åka ut till kansliet å höra med dom sen i veckan när jag får tid!
Sen måste jag även springa in på LLT och höra vilken jävla bussjävel jag kan åka med IFRÅN matchen... för jag tänker fasen inte gå till landstingshuset i vinter när det är hundra minusgrader och vänta i hundra timmar på en buss.. BLÄ!

gode kallt var det, hade ingen jacka, för de va ju varmt när jag skulle DIT, så där satt jag i 40 minuter i enn busskur, helt själv, och väntade på bussen, nog fan vet jag att det var kallt! haha ;D
men värt det, helt klart och alla gånger!

dagens bästa spelare måste jag fan säga var Gusten Törnqvist, vilka jävla räddningar han fick till där!
Helt klart en förbättring på hela laget ser man om man jämför med fjolåret...

VI VILL INTE HA EN RESUMÉ PÅ TIMRÅ - LULEÅ MATCHEN DENNA SÄSONG!

i år ska vi till semi, och nästa år tar vi guld!
historien brukar ju som sagt upprepa sig! ;D TJOLAHOPP! :D


OCH STOR JÄVLA CRED TILL TIFOT! DET VAR FETT NAJS :D MER SÅNT UNDER SÄSONGEN TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0