GoVeg

håja! vart ska man börja?
gårdagen kanske :p

satte mig å såg på the nightmare before christmas å smsa me bonden, de resultera i att han kom hit med nya batman :p
åsså såg vi den å hidalgo, haha, den va klockan typ 3, eller 4, minns fan inte :p de va då trevligt iallfall :p
idag så vakna jag gode tidigt, men somna om å vakna hundra gånger :p

sen for bonden hem vid typ tio eller nå, å då käka ja frulle å börja smsa med mamma om ett gymkort, blir å börja vara på korpen nu kanske, ska gå å kolla upp kostnad och vad domhar för gruppträningar å så, eftersom jag är mer ute efter spinning, step up, poweryoga, pilates, bodypump osv mer än att lyfta skrot! men på deras hemsida så stod de att dom hade typ allt som ja ville prova på förutom afro power dance.. men den smällen ska jag nog överleva! haha! ska nog följa me bonden å hans vän å simma någon dag, får se får se!

hmm, annars idag så kommer natta hit mest troligt, hon ska bara tvätta bort sin krigsmålning, å sen blire å äta! förhoppningsvis på dagobert! ska se om jag lyckas övertala henne till å dra dit ;) annars ids ja fan inge längre än matstället här på örnäset ;p haha! ;D

men sen börjar hon klockan fyra å jobba, å då vette fan vad fåglarna sjunger om! får se om ewe kanske ids komma hit eller om ja cyklar iväg till henne! känner att jag måste börja ta tag i konditionen nu... speciellt om ja ska ut å äta en massa skitmat med natta! kalorier och förbränning, kolhydrater och förbränning, fett och förbränning!
nej, fan så fort jag fixat korpenkortet börjar nya livet!
tränaa tränaa tränaa, skolaa skolaa skolaa, vegeterian? lutar mer och mer åt det hållet nu känner jag faktiskt!
varför liksom käka kött när man klarar sig utan det? lika bra att låta djuren leva!!
fast får se hur de blir med kyckling å de...så jävla gott, men är det värt det? vissa vegeterianer äter ju fisk, eftersom jag inte tål fisk så kan ja ju ta kycklingen där ;) hahaha! nej, fan får se hur de blir, halvtids eller heltids veggi :)
vegetarisk mat är så iaf nå så äckligt gott! ska på bokia å se om ja hittar någon kul vagetarisk kokbok för en billig slant ;)
börjar bli tomt på kontot :S måste fan spara! måste betala tröjan som jag köpte ifrån http://www.mixedminds.net och sen ska ja ju köpa en ny jacka på höstlovet när ja drar till umeå, å den är väl inte världens billigaste, men jag ska höra med mamma om hon vill bli en jacksponsor! haha ;D

sjuk håller jag då på å bli, kunde typ knappt prata i morse, men fan, jag får inte bli sjuk! kommer missa nå så förbannat i skolan då å de ids ja fan inte! så det kommer garanterat bli skola även om jag åker på feber...! haha, hade det varit för ett år sen hade det nog låtit annorlunda.! typ skolkflickan där! haha ;D

fick även ett samtal från min gamla klasskamrat och dansgruppsmedlem (lady marmelade på stuffa typ i femman), lollo! haha, var ganska kul, var ett tag sen jag pratade med någon från min gamla klass (undantag, corre, carro, elina och pillan då!) nåja, synd att ja bara inte hade tid å prata med hon ;p ring igen på nästa fylla så ska du se att jag har tid! haha!

hmm, undrar om det finns någon mer onödig information å skriva här som ni egentligen inte bryr er ett skit om... mitt mellanslag har börjat att bli knäppt så man måste slå jätte hårt på den, det är lite jobbigt för fingrarna ;) haha ;D å samma gäller för knappen som man tar bort bokstäver med, men jag minns inte vad den knappen heter ;p haha! ;D

hade min första småföretagande lektion i fredags, fan vad kass jag är på allt som har med datorer å göra, tur att jag hamande breve nån smart snubbe som visade mig vart min mail var.! haha, ja ni hör ju..! samma var det då hela tiden igår, alla ord försvann ut ur min skalle och sen så blev talet helt knäppt! hahahaha! jag är nu blåst i vissa perioder! haha! min innre blondin som tittar fram och säger hej!

fyfanken vilket jävla blogginlägg det blev idag! nu är du väl glad emmy?
jag är verkligen inte lika förbannad idag som de två tidigare inläggen! haha ;p

match på lördag! första hemma, och mot skellefteå! akta KNÖÖÖÖÖK det kommer vara! underbart ;D kanske blir samma stämmning som de va på sista matchen förra säsongen? hoppas hoppas! :D någonting annat är inte godtagbart! spelarna måste ju se att vi skiter i det som varit och siktar mot guldet denna säsong, och säsongen efter det, och säsongen efter det osv osv! ;D börjar bli lite pinsamt nu faktiskt när lärarna använder luleåhockey som exempel i skolan, t ex på historian berätta elin att läraren alltid säger; och det är lika säkert som att luleåhockey aldrig kommer tag guld igen! och på projekt och företagande så tog uffe luleåhockey som exempel när han förklarade målsättning; se på luleåhockey, deras mål är inte guld just nu, utan att hålla sig kvar i elitserien! gaaaaah! säsongen har inte ens börjat än ju!! nej, man ska inte leva i det förflutna! utan man ska alltid blicka framåt!

och det gäller även DIG, jag tänker göra dig en tjänst och glömma allt det du sa i fredags, nu är det helt borta ur mitt minne! för det förändrar ingenting! jag tycker fortfarande om dig så mycket som jag bara kan, jag är ju kär! och du hade faktiskt kunnat säga typ, tack men nej tack istället för att bete dig så som du gjorde..! men som jag sa, jag är kär i dig, och ändrar du dig sen i framtiden så vet du ju redan att jag aldrig kommer sluta hoppas... du är typ, jag vet inte, jag gör allt för dig. så långt vet jag iallafall! och jag hoppas att du vet det oxå! det borde du göra om du nu verkligen läst allt jag skrivit till dig...

nåväl, nu ska ja fan sluta skriva! och big cred till er som orkat läsa allt om min otroligt ointressanta helg! haha ;D
HERRÅ!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag orkade läsa hela ! wohoo, och förresten, jag har också funderat på att bli vegitarian, men de kommer inte bli så lätt eftersom man går hr, och de blir så jobbigt när man måste börj alaga massa annan mat. Men du som bor själv har de ju lätt att bli vegitarian fast de kanske är dyrare, är de de ? :) haha, nu blev det en lång kommentar till ett långt inlägg! :D

2008-09-14 @ 13:34:23
Postat av: JENNJAJ

2008-09-14 @ 14:40:46
URL: http://jennjaaj.blogg.se/
Postat av: JENNJAJ

jag spelar i en symfoniorkester.. vi har konsert idag :) hihi klassikst med andra ord

2008-09-14 @ 14:41:23
URL: http://jennjaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0