haha ;p

inte fasen har man mycket att göra när man bloggar halv tre på natten ;p
men jag har nyss sett en film, bring it on - all or nothing, så jävla klockren den är! älskar att det är så mycke attityd i den! ;D
imårn, eller idag, vad man då vill säga, så blir de å fara till lilla Delfinen och njuta av ännu en match! Denna gången möter våra grizzlybjörnar dom blå små smurfarna HV71, blir nog en ganska tuff match tror jag, för Luleå kommer kämpa efter en vinst efter två torskar i rad, och HV71 förlorade ju senast mot Skeå på hemmaplan så dom är nog gode sugna på seger dom med. men i slutet så tror jag nog att Luleå kniper segern med 3-2 :)
i vinter är det BARA tre poäng som gäller! och om det mot förmodan skulle bli förlängning så är det TVÅ poäng som gäller. mindre än det är inte acceptabelt! dom måste ju vinna hela skiten nu för att kompensera upp för förra säsongen ;)
nåväl, uppdaterar väl imårn efter match :)
sen måste jag bara säga att så jävla glad man blev när man såg Omark göra mål igår (eller blir det förrgår? whatever..) fast, det har jag nog redan skrivit i det tidigare inlägget :) och att Purjo gjorde mål var ju inte fyskam! och Lidhammar fortsätter sätta pucken i nättaket :)dåligt var dock att inte Olsson fick spela, hoppas vi får se honom lite i dag :)
nåja, nu är klockan fan 20 i tre, å ska man inte se ut som en levande död imårn på matchen och stå å gäspa som ett åbäke, så är det nog bäst att sova nu :)

ska köpa en ny jacka på tisdag då jag fått studiebidraget! så jävla fin den är! :D å så jävla smal man ser ut i den ;) haha :D
nåja! Nedsläpp klockan 16.00, Delfinen, BE THERE!!!!

nattinatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0