håky

nog vettja att de är tur att man aaaaaaaaaaaaaalltid kommer ha underbara H att fara till, när som helst - hur som helst.
på H under match, finns det någon mer underbar känsla? att bara släppa greppet om allt och alla under någon timma och bara skrika å heja å älska luleåhockey på det sätt vi supportrar gör bäst!
är man arg, så skriker man ut sin ilska genom ramsorna.
är man glad, så skriker man ut sin glädje.
är man ledsen, så skriker man ut sin sorg.
är man lycklig, så skriker man ut sin lycka.
listan kan göras lång!

och på lördag, då kommer jag skrika ut min sorg över Dig,
jag kommer skrika ut min ilska över Er,
jag kommer skrika ut min glädje över att äntligen vara tillbaka, över en ny säsong, över luleåhockey!

fick mitt säsongskort idag, det gjorde min dag!
annars så har dagen, som jag skrev igår, inte varit allt för mycket att hurra över.
men när posten kom med det allra heligaste, då log jag lite och kände hjärtat lägga en stor pust över lätthet!

Älskade Älskade ÄLSKADE Luleå Hockey, vad skulle jag - vi, göra utan er?
Det är för er vi GENOMLIDER sommaren, Det är för er vi gråter när det blir förlust, Det är för er vi skrattar-hoppar-tjoar när det blir vinst, Det är för er vi Lever och Dör för!

En gång Luleåhjärta - ALLTID Luleåhjärta <3



Annars idag så har man typ ÄNTLIGEN hittat till korpen, så det blir nog att signa upp sig för olika gruppträningar som t ex spinning, body pump, core osv :) blir nog bra! suger dock att dom inte har ett gym :( hade varit kul å bara kunna gymma lite någon dag, men som sagt jag gör ju inte detta för att bygga muskler, utan för att gå ner i vikt och få kondition, musklerna som följer med det paketet är ju som bara en bonus!
hade tänkt gå å kolla om jag hittade någon fisk oxå efter skolan, men tydligen så fanns de inga firrar på djurmagasinet, så de sög ju gode... får väl ta mig till ptå och kolla där :p känner att jag vill ha någonting mer som lever i min lägenhet än bara jag, och en katt vill jag inte ha, dom löser hår å de förstör kläderna, en gnagare vill jag inte ha för dom börjar ju lukta nå så förbannat, och en hund VILL jag ha, men pga borta resor med hkyn å till grästorp så har jag ju ingen tid till den isf. så de sög ju oxå gode! men en fisk klarar sig ju själv någon dag iaf å de är ju bra :) hehe ;D

just nu sitter jag och lyssnar på lite old school rock, guns n roses, scorpions osv.
och nog fan vet jag då att guns n roses - november rain är en av tidernas BÄSTA jävla låt ;D ohyes! utan tvekan!

ååh, nu började jag tänka på white stripes - 7 nation army låten! HÅKY!<3

nåväl jag ska väl sitta å deppa å göra en jävla massa skitläxor, 27glosor till fredag(gode lätta dock), matteläxa, och sen har jag prov på specialkoster (gluten å laktos) på tisdag... säkert nå mer, joo, något var det fan, HLVTE VAD?! nåja, åt helvete med allt!

Match på Lördag! Nedsläpp 16.00 SES DÄR ERA JÄVLAR ;D;D;D;D;D;D
NU ÄR SÄSONGEN ÄÄÄÄÄNTLIIIIGEEEEEN IGÅNG!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Helt rätt sagt de om Lule! :)

2008-09-17 @ 18:03:05
URL: http://kornelijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0