Huvudvärk

blä, så jävla ont i skallen.
mattelektionen igår tog död på mig,
och inte blir det bättre av att näringsberäkna en måltid och försöka förstå sig på dom där jävla skittalen, istället vart jag arg skrev "SUG" så hårt att pappret gick sönder, la mig på min säng och började önska!
önska att han snart inser sitt bästa och slutar vara så blind ;) JAG STÅR JU HÄR! HALLÅ?!

tänk så underbart den dagen då jag kan skriva; Nu for ****** precis hem, å jag ska nog sova eller nå :) imårn blir det skola, träna och sen ska jag försöka plugga lite innan ****** kommer hit :) vi ska nog ut å gå en sväng! iallafall om vädret är fint :) annars blir det mys framför tv:n med kaffe å film :)

men nej, han är för dum för att inse att han inte kommer bli komplett utan mig ;)
får hoppas att han ramlar eller nå och får en AHA! upplevelse å inser att det är mig han saknar i livet ;)

skulle det inte bara kunna gå enligt plan, gå enligt min väg, bara en gång, en endaste gång...
det är ju Dig, och BARA Dig jag vill ha, inser du inte det?

Det är ju för att chansen finns att jag ser dig i skolan som gör att jag stiger upp varje morgon och far dit,
spelar ingen roll hur trött jag är,
jag riskerar inte att missa dig...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0