I fell asleep, and I never wanted to wake up

hade en sån underbar dröm inatt!
och så verklig den var! varför slår aldrig drömmar in?!?!?!

Efter att Natta farit å sku köra hem domdära så tog jag över konversationen som hon hade med *****, och när jag sa till han att Natta just hade gått genom dörren och att jag var jätterädd efter den där filmen vi nyss sett så sa han att han skulle väcka sin pappa å be han köra honom hit så jag skulle slippa sova ensam!
Men, hans pappa ville inte köra honom så då sa han; "Om du vill så kan jag komma till dig imårn, vi kan ju mötas på stan efter skolan! :)" och jag sa ju såklart SJÄLVKLART kan vi de! ;D (även fast det var hockey på kvällen..)
Å sen blev det nästa dag då, och då var jag med Sandra utanför Kungs å då ringde han och sa att han var på Skeppsbrogatan, så jag traskade dit och sen möttes vi typ utan för HoP och jag gjorde hål i näsan, och sen när vi gick ut genom dörren (hand i hand!!!) så hamnade vi utanför bion i ett POFF och då gick det typ världens kärleksfilm och massa skräckisar, så, vi såg såklart kärleksfilmen!
Väl inne i biografen så la han sin arm runt mig och viskade i mitt öra; "Jag är så jäkla kär i dig, och jag fattar inte hur jag kunnat vara så dum som inte insåg det från första stund!" och sen pussade han migg mitt på munnen! ;D;D;D;D;D
POFF, var vi hemma hos mig, eller ja, i det lilla blå huset, där det var en fest som jag tydligen höll i, men vi gick mest in, visade upp oss och gick in till mig sen (för de va gode sent och vi var jättetrötta!) och somnade på min säng :)

så som sagt, TÄNK om drömmar kunde gå i uppfyllelse! hela den där drömmen behöver inte gå i uppfyllelse, men någon del av den får gärna det! vilken del som helst...

nåväl jag ska hoppa i duschen nu, och sen ska jag göra mig klar inför HKYN! ;D äntligen äntligen ÄÄÄNTLIGEN!!!
som man har längtat!! och nu på några timmar ska jag iväg till delfinen och stå på H, och skrika och leva!
ikväll blir det FAAN I MIG vinst! det bara måste bli det! ;D

nåväl, dusch nu innan natta kommer å hämtar sina grejjs ;p hehe ;D
ha de!



Utan att överdriva så kan jag faktiskt säga att jag älskar dig,
jag skulle göra allt för dig om du bara lät mig försöka.
Det ska vara du och jag, så enkelt är det bara.
Du är ljuset i mitt liv, när får jag bli ditt?
Varje dag utan dig är som en mardröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0