idag

blä, jag hatar rubriker alltså, FETT!
idag så har jag varit typ helt jävla speedad! (mer än vanligt!)
jag och sandra var RIKTIGT JÄVLA FLITIGA på mattelektionen!
gjorde 9 sidor av 10 ;p så jag har typ fem tal + matteläxan att göra på en vecka :)
skrev prov i projekt och företagande idag oxå, tror fan att jag spikade skiten! :D
sen var jag till thomas nahlin å tog bort min jävla skitfinskaoch la till småföretagande a :)
kände mig som värsta nörden, jag läser fan merämnen än jag behöver, poängmässigt alltså!
men jag vill ju öppna ett eget litet fik sen i framtiden, så då kan de ju vara bra om man har lite förkunskaper :)
men annars har dagen sugit, precis som alla andra dagar.. spillde ut mjölk i matsalen osv osv...
svenskan var nästan jobbig, dikter, fan höstdikter, det skriker ju typ ut "bli deprimerade"!
haha, men maggan livar upp stämningen som alltid ;)

bara för att man skrattar och är "glad" betyder det inte att man menar det.
vi männsikor beter oss bara så som vi vet att andra vill se oss...

nej, fan orkar inte skriva mer, återkommer kanske senare, men nu ska jag laga mat, bli fetå äcklig :S
svamp med ris, hur jävla mycke kolhydrater är inte det?! man kanske skulle ge upp dehär med middagar å käka frukt å grönsker istället...? så jävla mycke bättre!

eller sluta med mat helt å hållet? bli anorektiker? eller vad säger du emmy?


ni tror inte att era ord sårar, tro mig, jag tar åt mig av allt.

Kommentarer
Postat av: Emmy

haha, eggy de låter inge bra de där med anorektiker! :)

2008-09-09 @ 20:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0