Jag vet, jag vet...

jag vet att jag sa att jag inte skulle blogga för ens jag hittat ett nytt hjärta.
men idag så såg jag det! jag vet fan bara inte hur jag ska lyckas få tag i det...

men för att ta allting ifrån början.
igår efter jag varit på träning (step up, svårt som fan, men skoj!) kom natta till luleå, så efter jag vart hem å snabbduschat å ätit nå nudlar så drog jag in till stan å mötte upp med henne och eweline (som fyller år idag! grattis!<3) på roasters, blev två latte för mig, och två thékoppar + en kladdkaka + en stor choklad för BÅDE ewe och natta... hmm.
nåväl, vi gick och lekte i en lekpark på loet ett tag, och sen åkte jag och natta hem till mig, vi gick ut på promenad och gick in vid typ, halv ett? ett? nåväl, vi slog på och såg första skivan av OC, så den var slut klockan fyra på morgonen gode prick.
å sen somnade vi väl vid halv fem, fem någongång, jag somnade nog efter natta för jag låg och tänkte på en hel del, eller njaa, på EN iallfall....
sen i morse ringde nog min väckarklocka, men sug så trött jag måste ha varit för varken jag eller natta vaknade, eller hade ett minne av att vi stängt av larmet, så jag vaknade när nästa larm ringde, det som ringer när jag ska börja gå till bussen! klockan 07.25 ringer det larmet, klockan 07.34 var vi i busskuren och hann PRECIS med bussen! och jag hoppade frulle, men han både sminka mig och borsta tänderna! haha ;D
nåväl, åter till det som egentligen är poängen, jag sa iaf på bussen att garanterat att jag kommer träffa honom idag abra för att jag är så jävla jävla älvsbylodis idag.
sagt och gjort.
var med emmy och sandra på typ, studiebesök? eller nå, i matsalen hos mattanterna (och matgubben) och vad jag väntade.
när jag stod i disken hade jag bara blicken ut mot matsalen, när jag hjälpte mattias(?) så hittade jag hela tiden ursäkter till att gå ut i serveringen och till diskrummet... men ändå såg jag honom aldrig.
sen, då gick jag åter igen ut till serveringen, och då säger sandra; "han har varit här, han sitter här någonstans..." och jag hittade honom, såklart! och gud så snygg, de är nästan som om han visste att jag skulle se han idag och han hade gjort sig extra snygg för att retas (you can look, but you can't touch) typ.... och precis när jag hittat honom så säger sandra att det är dax för oss att byta stationer! det kunde inte kommit mer lägligt! så där stod jag, som ett fån, och bara tittade, helt paralyserad... sen var jag tvungen att springa med nå skit till disken, och när jag kom tillbaka så hade han ställt sig upp och började gå med sina grejjs, å gud, jag vet inte om hjärtat stannade eller om det dunkade så snabbt att jag inte hann känna av slagen, men helt förlamad blev jag, och när han såg mig, och när vi fick ögonkontakt för en sekund, jag hade seriöst svimmat eller lagt mig ner och dött om det inte hade varit människor i närheten... hur kan en människa vara så underbar? hur kan en människa vara så fullständig och perfekt? varför kan det inte bli vi? :'(
men även fast detta var höjdpunkten på dagen så kommer det mera, mr.målis var och åt tre gånger (och ewe, han är tillsammans med fröken surpuppa!) sen efter vi fått gå så gick jag sandra och emmy å hämta nå quorn som jag lagade till nyss, jag och sandra ska ha de till våran redovisning imårn. och sen gick jag till stan, och vilken tur att det var så länge till min buss, för BÅDE herr. smile och herr. ewemannen OCH herr.överenergi-på-läktaren-mannen var ute och gick! och de två förstnämnda gick förbi TVÅ gånger..
tråkigt bara att man inte kunde "njuta" av det så mycket som man hade velat. men för mig finns det bara en endaste. och so be it om du bara vill vara vänner, det hade varit okej, men nu verkar du ju inte ens vilja det? :'( varför??? :'(

Jag är kär i DIG, och jag är olycklig UTAN dig...
Du har mitt hjärta nu, och för all framtid.

Var bara tvungen att blogga om min dag, men nu, nu är det nog länge tills nästa inlägg...
om du nu inte uppenbarar dig igen och ger mig samma hjärtklappningar en gång till...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0