kunde inte låta bli

var en som frågade mig idag om jag inte gör nå annat än å se film...
sanningen är att om alla ens kompisar beter sig som svin, man inte har någon hobbie kvar osv så tyr jag mig till film. filmerna finns alltid kvar å jag kan välja dom efter humör!
det är just därför jag INTE ser på film ikväll, för jag har ingen film genren ARG!
istället sitter jag här vid min lilla jävla dator å lyssnar på mina grannar, som är fulla som as, och har tända ljus, å inte fan är det för att det är mysigt jag har tänt dom.
nej, precis som alltid annars så är det jag, en dator, ett saftglas och inget liv.
tjo fucking ho
jag hatar det här, jag hatar er, jag hatar dom, jag hatar allt!

Kommentarer
Postat av: emma

men om du älskar film så mycket kan du väl se det som en hobby :)

2008-09-13 @ 10:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0