LDB

nåväl, idag vart de skola!
ingen samhälls dock så de va gode soft dag, slutade 20 över ett ;p
mötta upp med ewe på stan, vi skulle gå till dansmagasinet å kolla upp om de fanns nå nybörjar kurser i street/hiphop dance, men det fanns ju fan ingen ingång så vi gav upp skiten!
sen joina hon med mig hit å ja satt å försökte övertyga henne om att pete wentz, johnny depp och någon jävla dennis på bdb visst är jävligt heta! haha ;D men det jäveln gick inte :S så hon har fortfarande sin kärlek till fula pojkar som är charmigt snygga.. eller hur de då va ;)

annars då?
jag har varit hög hela dagen pga gårdagen ;D å det har resulterat i skrattutbrott som är väldigt olämpliga, sjuka kommentarer som ingen fattar, och allmänna idiotisaker.
men, är man lycklig så är man! dock håller nog bara den här lyckodosen i sig till imårn (om de nu int händer nå mer typ ikväll)

jag känner att jag behöver pengar nu oxå...
måste köpa:
en fjällräven jacka (1300)
gossipgirl säs1
one tree hill säs 5
sex and the city the movie
sex and the city skolåda
och ja, allt som allt är de nnog över 3 tusen jag behöver till dedär ;p
men, JAG VILL HA DE! :D

nå, nu ska ja väl göra nå mat, åt ju potatis till lunch (kolhydrater) så då blir det väl sallad till middag :) med ägg å tomat, för jag orkar fan inte steka nå kyckling! haha ;D

ha deeeeeeee.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0