LDB

så jävla hård kväll... jag vet inte hur länge jag klarar detta.
hur länge tar det innan du bestämt dig? eller har du redan det? kan du inte bara skriva något?
jag håller på att bli gråhårig av väntan.
vad är det du väntar på? är det något du vill att jag ska säga? göra? skriva?
I can do it all for you, if you only let me try...
alla förtjänar väl ändå en chans? en chans...

men, hon hade nog rätt, värdelös och omöjlig att älska - mig i ett nötskal

The tears don't fall, they crash around me
This battered room I've seen before
The broken bones they heal no more, no more
With my last breath I'm choking
Will this ever end I'm hoping
My world is over one more time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0