men hallå elle?

vart har alla mina 62 bloggläsare tagit vägen?
bara 22 pers som läst dom senaste dagarna!
vart ärdom 40 andra? :o haha!
nåväl! ni kommer väl tillbaka så smånigom :)

känner att jag börjar sakna Grästorp nå så grymt äckligt mycket nu..
saknar hästarna, liza, kjell, elvira, men framförallt så saknar jag Malin, Emelie, Rootn och Scooter!
Jag saknar till och med König, och då är det illa mycket jag saknar stället!
Jag älskar Grästorp på vintern, med det frostiga gräset, och den klara himlen med alla stjärnor.
finns ingenting som slår friden man känner när man går mellan vinterhagarna på kvällen och andas ut varmluftsrök, hur man känner att det fryser till i lungorna när man tar ett djupt andetag och suckar över hur otroligt vackert det är..
Och nu i vinter, om jag får komma dit, så ska jag ta mig ut i skogen på Rootn, och bara skritta omkring i kylan och titta på dom frostiga och vackra träden!

kommer aldrig glömma mina skogsturer på Rootn i sommras, någonting mer underbart än så kommer jag aldrig få uppleva, speciellt när jag och Emelie galopperade över ängen, det är något som jag drömt om hela livet att göra, att galoppera på en äng med meterlångt gräs på den häst jag älskar mest av allt i hela världen!och i sommras fick jag det, eller ja, gräset var väl lite mer halvmeter långt, men skitsamma! det var underbart iallafall!

På bilden är det Rootn Tootn Catalyst som fölunge :)


match ikväll! FORZA LULEEE OLÈ OLÈ ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0