meningslöst,allting

var på träning idag, core, gick bra, var kul.
kom hem, posta ett brev, pratade med elina.
logga in på msn, skrev till han, fick mitt hjärta typ sönderrivet.
allt känns så jävla meningslöst nu när jag vet hur det ligger till..
men som jag sagt, jag älskar dig, och kommer att göra det flera år till....
nu ska jag lägga mig på min kudde och göra den blöt igen.
suck, den som precis hade torkat upp från igår....

åt helvete med allt och alla.
jag hatar allt.
utom dig, dig älskar jag.

jag kommer nog inte blogga nu på ett tag.
måste smälta detta och hitta ett nytt hjärta innan jag börjar om,
för hjärtat jag har nu finns det ingenting annat än små köttslamsor kvar av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0