Mirrors mirrors on the wall...

HUJA!
får rysningar bara jag tänker på det, men, jag ska väl ta skiten ifrån början så ni fattar vad jag snacka om ;)

igår var det match, mot HVsmurfarna, på hemma plan. första målet för luleå kom 1.45 in i första! TJOHO tänkte man då!  Liksom nu visar luleå att dom tänker ge dom en match att suga på! men icke, HV fick två mål på typ två minuter. Två skitmål som jag inte alls förstår hur gurra kunde släppa in..? sen så var de tydligen nå skit med att en lulespelare hade röjt undan pucken med handen i målgården, så HV fick en straff, och varför Johan Harju inte fick en straff när han kom fri och en HV spelare DROG ner honom, det är det nog ingen som förstår. Men iallafall, närmare 4 minuter kvar av sista perioden får Luleå in ett mål till, 2-3 i ställningen, utvisningar och slagsmål, Luleå har pucken i HV's zon, ca:5 sekunder kvar av matchen, och vad gör dom? DOM PASSAR ISTÄLLET FÖR ATT SKJUTA PÅ MÅL! man blir ju galen ibland...
nåväl, vi hostar lite på Lärking och glömmer den här matchen och taggar upp inför nästa.!

efter matchen så åkte jag och natta in till stan och gjorde ingenting i 1 och en halv timme, sen gick vi till bion å såg, MIRRORS, därav rubriken! kan ju säga att det är UTAN TVEKAN den mest ÄCKLIGA film jag någonsin sett, helvites så jävla rädd jag var! och efter filmen blev jag rädd så fort jag såg mig själv, även om det så bara var i ett skyltfönster eller en vattenpöl! nej, hade kallakårar tills jag somnade....
efter filmen kände vi FORTFARANDE att vi inte ville fara hem å göra ingenting, så vi traskade fram och tillbaka storgatan fram och tittade på folk som var jättefulla, haha ;p var ganska kul faktiskt :) speciellt när de kom en gode söt kille i årets jävla turbofart som halsade "cola" ur en sockerdrickaflaska å ba "HÄR" å lägger flaskan på armen på mig så den rullar av så spills ut, jag ba, ööööööööh, tack? haha :D ja,en massa sånt hände ;p var en annan snubbe som ba;"FÅNGA" å kasta en enkrona, men inte fan såg jag väl den, så ja ba, ööööh, stirra på han å sen hördemantyp, pling^^
efter det började jag frysa som besatt så vi gick en sista vända och sen forvi på max där natta köpte en burgare och sen fick jag en liten fruktsallad av henne :) mjamm mjamm! ;D

när vi kom hemså slog vi på OC, men jag somnade gooooooode snabbt! haha! har haft lite konstiga drömmar,är nog av filmen :s hatar egentligen att se skräck, men vad gör man när man har två hjärnceller? haha! den va då bra iaf :)

HELVETE! nu måste jag springa iväg å slå igång några tvättar!!!!

C yaa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0