Mitt nya liv börjar...........NU!

ska snart gå till bussen mot pontushallen å ta mitt första pass i Core :)
får se hur död jag är efter det, otränad som jag är ;)
får se om det kanske blir lite spinning imårn då! ;D kan ju inte träna på lördag, då äre ju som sagt match ;)
men! om man skulle ta å försöka hitta sig ut till bussen och in till karatehallen då! ;)
fan vad roligt! :D helt peppad!

känns bra att jag äntligen tar tag i mitt liv å slutar klaga på det nu! :D
även om det kommer ta ett tag innan man ser resultat, men fan, är jag lika fet i jul som jag var förra så får jag väl helt enkelt hitta på någonting annat å göra! haha;D

fick ett sånt jävla godissug idag, så jag köpte två paket med russin! DUKTIGA JAG!
imårn blire å fara på banken å sätta in lite pengar så ja kan betala min http://www.MixedMinds.net tröja ;D;D

HERRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0