ny frisyr, samma gamla liv.

så less på allt just nu, på livet, på mig,på människorna, på allt.
men itne på eveline, för hon gjorde just min dag! :D

- eveline säger:

Du har ju gått ner rätt mycket ;>

Emmeee säger:

tycker du de?

Emmeee säger:

jag märker ingen skillnad alls

Emmeee säger:

känner mig bara fet å jävlig :S

- eveline säger:

men jag märker det, ;> det syns faktiskt :)

ärinte ofta jag får höra det, så när man väl får höra det vet man ju att den som säger det menar det :)
så min bantning går åt rätt håll nu iallfall :) bara att fortsätta att dra ner på matätandet och springa varje dag man hinner :)
måste bara hitta tillbaka till motivationen att fara ut å springa, köpte då halstabletter idag så det är väl bara ta sig ut å använda dom :) syrran sa att man får lättare att andas om man tar såna innan man far ut å springer, blir lättare å andas dåså det skadar ju itne å prova :) dagensmiddag tex: en tomat :)

jag spanade efter dig hela dagen, vart var du? kommer du någonsin att bryta tystnaden å höra av dig? eller kommer jag att plågas i en evighet? kärlek gör ont, speciellt när man ger sitt hjärta till någon som inte bryr sig ett skit om det. om jag kunde ha levt om detta året en gång till med samma vetenskap som nu, så hade jag handlat annorlunda i måttsund, det kan jag lova. då hade jag sett till att det hade varit du och jag föralltid nu, inte du och jag isär förevigt. jag har iallafall sagt som det är, och det är ju JAG som ska känna mig obekväm uti dig eftersom du tydligen inte verkar känna likadant, det ska inte vara tvärtom, du ska driva om mig med dina kompisar.

And if I lived a thousand years

You know, I never could explain

The way I lost my heart to you

That day.

But if destiny decided

I should look the other way

Then the world would never know

The greatest story ever told

And did I tell you that I love you tonight?

den här dagen suger, den här kvällen suger, och jag kan lova er, allar esterande dagar suger oxå.
för alla dagar utan honom är dom värsta, och ju fler dagar som går med din tystnad, ju fler hugg får jag i hjärtat.
nu ska jag gå och plocka ihop skärvorna ifrån glaset på golvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0