Restaurang Expert!

YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH HOO!
min APU blir på Coop Arenas Finest! Restaurang Expert ;D
Tis-Tors från och med vecka 46 till 51 :D
Så jävla askul det ska bli!
Kommer servera både under matcher och luncher,
och alla hockeyfantaster vet ju vad det betyder,
Lunch = Spelare! :D
Kommer bli nervöst, men fan så kul! :D
annars idag så har jag haft en lektion, engelska, tog även bort min småföretagande kurs, så nu har ja bara en lektion på fredagar oxå ;p heheh :D SOFT JÄVLA HEST ;D
ja ääääälskar mitt schema! matten suger dock, men den får man fan genomlida, är itne så svårt egentligen.. gäller bara å ta sig i kragen å plugga! ahha ;D vilket jag ska göra ikväll, missar fan träningen bara för å plugga, BLÄÄÄ!
nåväl, blir å ta ut sig som faaaaaaaan på torsdag på Core träningen!

nää, pluggaaaaa nu eller nå! haha :D C ya ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0