roasters

idag va ja ju då hemma ifrån skolan, mådde inge bra igår och inte när jag vaknade idag heller.
dagen blev att se film, friends with money, guldmatchen -96, linas kvällsbok. sen gick jag ut och gick på en promenad i lite över två timmar, först gick jag till coop extra å köpte rakskumtjoffs, sen gick jag och satte mig vid den lilla sjön uti där, sen gick jag till södra hamn å satt å kollade på en fågel som badade å en gick jag hem!
men jag ahde bara hunnit sätta mig ner vid datorn och se att någon jävel har knäckt mitt lösenord innan jag fick gå till busskuren å invänta bussen till stan.
i stan mötte ewe upp mig åsså gick vi på roasters!
och när jag säger att världens snyggaste kille (efter D och J då såklart) kom in å satte sig, så ljuger jag verkligen inte! å hockeyrumpa hade han då oxå! hahahaha :D å ewe kan ju faktiskt intyga att han va gooode jävla najs :D haha :D så så blev det med den koncentrationen för mig ;);) sen satt vi där, jag med min kaffelatte å ewe med sin fläskigachoklad med grädde,strössel, marsmallows osv... å pratade en del å var allmänt flummiga, sen när vi skulle gå till bussen igen så satt de tre killar uti dörren å ja lovar, han i gult såg fan ut som purjo! jag höll ju på å svälja tungan typ! haha, men då insåg jag att de int va han så då va de lugnt igen ;)
sen åkte jag buss hem å nu ligger ajg här i min säng och bloggar :)
ska vällarns sova snart, blir å fara till skolan imårn :)

men fyfan vad jag känner mig tjock alltså!
frukost: nutella med mjölk, lunch russin, apelsin och glass, middag promenad, kvällsmat en kaffelatte :S
huja! IMÅRN blir de fan sallad! även fast jag evt att det egentligen skulle bli sallad idag! men imårn blir det sallad med tomat och ägg :)mjamm mjamm ;D kanske att man steker en kycklingfilé å her i :p får se om ja ids diska upp stekpannan ;p haha ;D
banta banta banta banta
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0