skoooooooooooooooogeeeeeeeeeeeeeeen

fyfan.. att flytta blev itne bättre, det blev sämre.
jag trodde jag skulle undankomma detta helvete.
det enda som hände blev att helvetet blev större, att jag tappa typ alla kompisar, jag kan itne träffa pappa lika oftasom jag hade velat, å ja, allt blev bara så fel.. 
jag fattar inte varför igenting någonsin kan gå min väg?
allt bra somhänder mig har alltid en hake... jag kan fan inte ens komma på sist det hände någonting bra utan en hake.
och ja, de känns helt sjukt, men med tanke på vissa som läser min blogg, så kan jag itne skriva ut det sjukaste här, men ewe vet iaf vad det är... 
en enda grej, men nej... en endaste grej, men verkligen, nej.
det tar så förbannat på krafterna allt det här, men jag tålfan itne när hon säger en sån där massa skit om honom...

åt helvete med allt,jävlat allt!

och du! hur jävla länge har du tänkt låta mig plågas såhär? ska jag få vänta på ett "tack men nej tack" eller ett "ja tack" typ tills jag är en miljon år gammal å mitt hjärta är gammal krossat och borta???

FAN vad jag känner för att skolka imårn å bara lägga mig under täcket och försvinna i en dag!!!!!!!!!
men nej, missar man mer än två gånger så har man ett solklart IG, jävla lärare.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!! JAG BLIR JÄVLAT GALEN!!!!! DRA ÅT SKOGEN JÄVLA FAN I HELVETE!!!!

jadu emmy, det här trodde du nog itne om mig! men så är det!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Eggy, vi saknade dig idag! alla frågade flera gånger var du var!

2008-09-10 @ 17:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0