skowla ;p

yeah ;D haha, sitter i skolan nu å ska snart ha näringslära, tur för mig att jag inte har nå internet så ja int kunnat göra läxan, hehee! ber om ursäkt för att ja int är så uppdaterings sugen just nu, men det blir så svårt å blogga när man int har nå internet, men ammma ska ringa på fredag när dom kommit ifrån grekland å fixa de me lunet ;) annars har de int hänt nå mycke, har flyttat klart till min lilla lägenhet å fått alla möbler, pappa ska komma i helgen å sätta upp dom sista två hyllorna å så :) har varit på ikea förra fredagen, hmm, jag kanske hann uppdatera om de innan internet försvann.. hmm.. annars har jag skrivit sanningen till han å nu väntar jag på svar, varje dag är en pest och pina, för ju längre han är tyst ju mer känns de som att han inte vill nå... blä. men som jag sa till corre, jag kan vänta tills jag är hundra år och ligger i graven, han är verkligen ALLT! nåja, lektion nu ;p ciaooo ;D;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0