tjolahoppsansa!



nu är det fanken inte länge kvar tills matchen på lördag! börjar dock bli lite orolig... mitt säsongskort har ju itne kommit än!!! jävla skit alltså... va ju typ en eller två veckor sen ja gick in å betala de!! ;S
blir typ sur om ja måste betala för å ta mig in på lördag...

annars så vaknade jag typ nyss, börjar ju inte förns 20 i fyra typ, så ja ska åka in med 15.12 bussen ;D
om jag hade haft ett gymkort så hade jag fan farit in å träna, men nu har ja ju int hunni få nått :/ men ja ska kolla upp vart de ligger nu sen idag! ska flirta med typ linnea å få henne å visa mig vart de ligger efter skolan ;) hehe :D

nåväl, en lektion idag, engelska b ;p om jag får säga vad jag tycker (vilket jag får eftersom det är min blogg och sverige har yttrandefrihet) så måste jag faktiskt säga att engelska b är precis som engelska a, som i sin tur var precis som engelska i nian, alltså borde ju engelska c som jag ska läsa nästa år vara ungefär som engelska b ;p haha ;D
å med tanke på hur mycket jag var borta ifrån engelskan förra året, för att jag alltid var trött å sjuk, å man tittar påhur jävla bra betyg jag fick ändå (VG) så borde ju inte MVG som mål vara allt för svårt att uppnå nu när jag är frisk och utvilad!
eller ja, riktigt frisk är jag nog inte, ligger å snorar å hostar som en galen, men ingen feber eller nå, än så länge! ;D

nae, om man sku ta å somna om nu å sova bort hela dagen ;D hehe ;D eller så kanske se en film? :p
är ju typ hundra timmar kvar tills jag börjar så ;>;>

håll tummarna nu för att jag får mitt säs.kort innan lördag!!!!!!!!!
luleå-skellefteå, första hemma matchen, lördag, den som missar den matchen missar garanterat ÅRETS match!!!

Kommentarer
Postat av: Luleå supporter

Om du inte fått kortet innan lördag så gå bara dit med kvittot som du fick då du betalade. Bara för att dom segar med att skicka ut korten ska inte vi supportrar bli lidande.

2008-09-15 @ 22:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0