Världens Bästa Pappa :)<3


Pappa var nyss å hälsade på!
gode glad jag blev när han ringde å sa att han va i Luleå :)
gudars vad jag har saknat honom alltså ;p
fast, det är väl inte mer än rätt när man har världens bästa pappa :)
Glass hade han med sig oxå, gode gott ;D
var ett tag sen sist jag åt glass! har ju varit nå så grymt pank ;p och det är jag snart igen!
Typ på Tisdag när jag köpt nyjackan! :D
Å de va då bra att pappa kom hit, för då fick jag äntligen en anledning till å ta mig i örat å städa, huja! så jävla mycke knäckebrödsmulor å damm så jag kunde blivit knäpp(are) snart! haha ;D

annars så har dagen varit gooooode död idag ;p vaknade klockan åtta när natta for till jobbet, låste dörren och somnade om. Vaknade igen kvart i tio, klev upp, tvättade till klockan ett, gick å la mig å sov, åt en grönsakspaj, pappa kom på besök, å nu sitter jag här å funderar över om/vad jag ska äta till middag ikväll. kommer ja inte på nå som ja e sugen på hoppar ja nog middagen ;p hahahaha :D

nae, om man skulle ta å somna om, en gång till! har ju ändå liksom sovmorgon fram till 20 i fyra imårn, en lektion, å sen slutar jag. så jag kan ju sova hur länge jag vill imårn :) hehehe :D SUCKERS!

Ha De Bra ;D

på bilden är det jag och pappa, den togs väl typ kanske, -94 eller -95 ;p

Kommentarer
Postat av: emma

det sämsta du kan göra är att hoppa över måltider emelie, det är ju inte så att man blir smalare för att man gör det, då ska man hellre äta regelbundet och om du har tänkt bli veggo så kommer du måsta äta mat regelbundet för att må bra.

bara ett tips :)

2008-09-28 @ 15:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0