vegeterian

överväger mer och mer på att bli det. kanske inte helt och hållet, kyckling är alldeles för gott för att avstå. men typ rött kött. hamburgare, kotletter osv, sånt skulle jag faktiskt kunna skita i.
måste kolla upp hur mycket dyrare det skulle bli att leva som de ;p

å sen måste ja säga att det är tur att man har systrar som man kan ringa och hata folk till ;D
bli av med lite ilska, haha!
å att jag hade ewe igår som jag kunde skrika å hata folk till! haha ;D tacktack :D

nej, nu måste jag skriva klart om proteinerna, sen ska jag näringsberäkna en portion med spaghetti och köttfärssås, får se om jag sätter mig å räknar lite matte sen, jag räknade då klart och gjorde matteläxan imorse :p

har hunnit tvätta idag oxå, dammsuga, vaska, putsa mina speglar och duscha oxå, fan så nyttig jag varit idag! om man bortser ifrån min frukost, hehe, glass ;) men till lunch blir de nog nyttigare, typ rågfras med nå yoghurt :)

nåja, proteiner och närngsberäkning var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0