chääärlek <3

 
väldigt tag sedan man skrev här sist, på fyra månader har hela min värld bara blivit så hel :)
därför skriver jag med luddig kärleksinfluerad kursiv stil ;)
på fyra månader har david blivit min, MIN!
på fyra månader har allt jag någonsin önskat slagit in!
min pojkvän david har även blivit min sambo.
sitter o tänker på bland mina första inlägg här på bloggen, som när jag skrev att vi skulle bli som alla stora kärlekspar, att jag aldrig skulle ge upp, och se! vi blev ett av alla dedär paren som kommer gå till historien.
har aldrig vart så lycklig med någon innan, aldrig känt mig så hel, som att jag är med den som skapades för mig. min david som stöttar. min david som skämtar, min david som har kul, min david som jag kan prata med om allt.
 
jag älskar dig så mycket att jag ibland börjar gråta av tanken att vara utan dig.
du kom när tiden var rätt o satte mig i den rosa kärleksbubblan som alla pratar om, och först nu äntligen så vet jag vad det är dom har pratat om!
 
din för evigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0